کاربر گرامی،لطفا موارد زیر را جهت استفاده ی بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی لاله رخ به دقت ملاحظه فرمایید.

-ورود کاربران به وبسایت و ثبت سفارش به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی لاله رخ از سوی کاربر می باشد.

توجه کنید، که ثبت سفارش نیز در هر زمان، مستلزم پذیرفتن کامل همهٔ شرایط و قوانین لاله رخ  از سوی کاربر است.

دقت کنید، که شرایط و قوانین مندرج در ادامه این صفحه، به عنوان جایگزینی برای کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید که کلیه اصول و رویه های فروشگاه اینترنتی لاله رخ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان است و هم چنین کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

اگر در آینده، در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های مختلف لاله رخ تغییرات به خصوصی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به کاربران اطلاع رسانی می‌شود.

در مقابل، کاربرانی که به طور مستمر از خدمات و امکانات سایت استفاده می‌کنند نیز، با هرگونه تغییر در قوانین منتشر شدهٔ صفحهٔ «شرایط و قوانین خرید از فروشگاه اینترنتی لاله رخ» موافقت می‌کنند.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر، شخصی است که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام درج و برای ثبت سفارش یا استفاده از هر گونه خدمات دیگری درلاله رخ اقدام می‌کند.

ارتباطات الکترونیکی

هر گونه ارتباطی در فروشگاه اینترنتی لاله رخ، به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. این ارتباطات شامل استفاده از سرویس‌‏ها و خدماتلاله رخ، ثبت یا خرید سفارش‌های اینترنتی و تماس با ما از طریق ایمیل می‌باشد. اگر درخواست کاربر، با همهٔ اصول و رویه‏‌ها مطابقت داشته باشد، کاربر نیز موافقت خود را برای دریافت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) درخواست خود از لاله رخ اعلام می‌کند. به این ترتیب،لاله رخ به صورت الکترونیکی به درخواست‌های کاربران پاسخ می‌دهد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

لاله رخ به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن‌ها محافظت می‏‌کند.

لاله رخ متعهد می‏‌شود، که در حد توان از حریم شخصی شما دفاع می‌کند و در این راستا، از همه تکنولوژی‌های مرتبط برای هرچه مطمئن‏‌‌تر و امن‌‏‌تر شدن استفاده می‌کند. لاله رخ همچنین برای توسعهٔ فروشگاه اینترنتی خود از این اصل بسیار مهم پیروی می‌کند. برای نشان دادن رضایت هر چه بیشتر خود از این سیاست، می‌توانید از سایت استفاده کنید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات لاله رخ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدیوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و تمام محتوای تولید شده توسط لاله رخ؛ جزئی از اموال این برند محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر همه مطالب موجود و در دسترس، در انحصار لاله رخ است.

توجه داشته باشید، که هرگونه استفاده از سایت بدون کسب مجوز کتبی از لاله رخ توسط دیگران، پیگرد قانونی دارد و حقوق آن برای لاله رخ محفوظ است. علاوه بر این، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط لاله رخ و علائم تجاری ثبت شده، در انحصار لاله رخ است. هر گونه استفاده از این موارد با مقاصد تجاری نیز پیگرد قانونی دارد.

کاربران، مجاز به بهره‌‏ برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و سایر جزییات و مشتقات وب‏‌ سایت لاله رخ نیستند. همچنین نمی‌توانند بدون دریافت اجازه رسمی از لاله رخ، از خدمات یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج استفاده کنند و کلیه این حقوق صراحتا برای لاله رخ محفوظ است.

کاربرانی که از خدمات لاله رخ استفاده می‌کنند، مسئول محافظت از حساب و رمز عبور خود هستند و مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری یا رمز ورود انجام می‌شود، به طول کامل بر عهده کاربران است.

فروشگاه اینترنتی لاله رخ محصولاتی مناسب، برای افراد زیر ۱۸ سال را نیز به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان ‌‏تر هستند، باید با اطلاع والدین یا قیم قانونی، برای خرید و پرداخت اقدام کنند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با کاربران، پایگاه رسمی سایت لاله رخ به آدرس www.lalehrokh.com است.لاله رخ با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیرد. وب سایت لاله رخ هیچ گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر ازwww.lalehrokh.com ندارد.

کاربران برای برقراری ارتباط ، فقط می‏‌توانند از آدرس‌‏های درج شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

حمل و نقل وخسارت

لازم به ذکر است که کلیه ی سفارش ها صحیح و سالم به پست تحویل داده می شود و بسته های پستی بیمه می شوند و مسئولیت حمل و سلامت کالا پس از تحویل به پست عهده ی این فروشگاه نمی باشد.

محتوای سایت

لاله رخ برای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود، نهایت تلاش و دقت خود را به کار می‌گیرد. لاله رخ برای تولید محتوا، از منابع و مراجع اصیل و همچنین شرکت‏‌های سازندهٔ محصولات استفاده می‏‌کند. البته، لاله رخ به هیچ عنوان تضمین نمی‏‌کند، که شرح هر محصول و دیگر مطالب منتشر شده در سایت بدون خطا باشد.

توجه داشته باشید، که اگر شرح محصول ارائه شده در لاله رخ دارای هر گونه تفاوتی با اطلاعات منتشر شده در سایت اصلی محصول است، برای استرداد محصول، نباید کالا استفاده شده باشد و باید در حالت اولیه بازگردانده شود.

وب ‏‌سایت لاله رخ هیچ گونه مسئولیتی را در مورد حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های مختلف سایت لاله رخ، همان ‏گونه که هست، ارائه می‏‌شود. سایتلاله رخ تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را بر عهده نخواهد داشت، زیرا این موارد ممکن است، به دلیل عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و سایر موارد مشابه باشد رخ دهد.

همهٔ محتویات منتشر شده در سایت لاله رخ، شامل قانون حق تکثیر و کپی‌رایت می‌باشد و به سایت لاله رخ تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری در فروشگاه اینترنتی لاله رخ

سیاست قیمت‌‏گذاری در لاله رخ مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کنندگان است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی لاله رخ،‌ در واقع قیمت‏‌های خرده فروشی است و غالباً توسط تولید‏کنندگان یا تامین‏‌کنندگان آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است. سایر کالاهای لاله رخ براساس مدل، مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار قیمت‌گذاری می‌‏شوند.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، امکان اعلام قیمت و موجودی نهایی کالاها به صورت قطعی و قبل از سفارش گذاری به مشتریان وجود ندارد.

البته در موارد بسیار نادر، در صورت وجود نوسان قیمت در بازار یا اشتباه در قیمت‌‏‌گذاری، اگر امکان تحویل سفارشی وجود نداشته باشد، لاله رخ وظیفه دارد که در اسرع وقت این موضوع را به مشتری اطلاع دهد و سفارش را لغو کند.

در صورتی که پس از ثبت سفارش، کالایی شامل کاهش قیمت شود، قیمت سفارش به روز رسانی و با قیمت جدید محاسبه می‏‌شود. هزینه بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا، با توجه به شرایط سفارش جداگانه محاسبه شود. این شرایط، در مراحل ثبت سفارش برای مشتری مشخص می‌شود.