مجله لاله رخ

جلوگیری از ریزش ریمل اطراف پلک

جلوگیری از ریزش ریمل

جلوگیری از ریزش ریمل اطراف پلک

آرایش چشم تاثیر فوق العاده ای در زیبایی بیشتر ما دارد. از آزاردهنده ترین اتفاقات پس از آرایش، ریزش ریمل است. دلیل اصلی این اتفاق معمولا گرما است که باعث می‌شود مایع ریمل کم کم ذوب شود و به زیر چشم های ما بریزد.ما در این مقاله پیشنهادات سلبریتی های  لوازم آرایشی را برای شما جمع آوری کرده ایم.

جلوگیری از ریزش ریمل زیر پلک

از چربی جلوگیری کنید

دشمن آرایش چشم روغن و چربی است! چربی زیاد پوست باعث می‌شود پیگمنت ریمل حتی در حالتی که خشک است روان شود. طبق گفته نیکی ولف عضو خلاق برند آرایشی “کت ون دی” حتی اگر شما پوست خشکی داشته باشید با وجود تعریق و گرما ریمل شما ریزش خواهد داشت.

قبل از شروع آرایش حتما پوست خود را با استفاده از یک میسلار واتر تمیز کنید و مرطوب کننده سبک استفاده کنید و هیچ محصول مرطوب کننده ای به اطراف چشمان خود نزنید. اگر از کرم چشم استفاده می‌کنید حتما محصولی انتخاب کنید که جذب آن فوری است. اجازه دهید روتین پوستی شما کامل جذب شود و سپس ریمل بزنید.

از پرایمر استفاده کنید

مهم نیست نوع پوست شما چه باشد، استفاده از پرایمر برای آرایش چشمانتان ضروری است و تاثیر بالایی در پخش نشدن آرایش چشم به اطراف پوستتان دارد.

چگونه صحیح ریمل بزنیم؟

حتما مراقب تمیز بودن مژه هایتان باشید. اگر کمی ریمل از دفعه قبلی استفاده تان باقی مانده باشد باعث می‌شود احتمال ریزش بیشتر شود. زمانی که مژه ها تمیز هستند و زیرساز مناسب را فراهم کرده اید ریمل موردعلاقه خود را بردارید و مثل همیشه از ریشه به سمت بالا بکشید و تکرار کنید.

از ریمل ضد آب استفاده کنید

اگر در آب و هوای مرطوب هستید یا پلک شما مستعد ریزش ریمل است توصیه ما به شما ریمل ضد آب است. در فروشگاه لاله رخ انواع مختلفی از برند های کلینیک، شی گلم، بنفیت و توفیسد وجود دارد. دوام ریمل های ضد آب بسیار بالاست و گزینه خوبی برای کسانی است که با ریزش ریمل های خود مشکل دارند.

منبع: RealSimple

 

دیدگاهتان را بنویسید