مجله لاله رخ

عطرهای زنانه مناسب فصل پاییز

عطرهای زنانه مناسب فصل پاییز

با شنیدن کلمه پاییز اکثر ما به عطر های گرم، لاک ناخن روشن و استایل های کرم رنگ فکر می‌کنیم. جالب است بدانید عطر هایی که طبع گرم و شیرین دارند مناسب فصل پاییز هستند و عملکرد فوق العاده ای دارند. اینکه عطر ها را در فصل ویژه خود استفاده کنیم بسیار به زیباتر شدن استایل و کاریزمای بیشتر ما کمک می‌کند.

قطعا همه ما تجربه احساس کردن عطر های بسیار تند را در تابستان داشتیم و می‌دانیم ناهماهنگی بوی عطر و زمان استفاده آن جذابیتی ندارد. در انتهای این مقاله شما بهترین ادکلن های زنانه ای که در پاییز می‌توانید استفاده کنید را خواهید شناخت.

عطر مناسب پاییز زنانه

لالیک قرمز

عطر لالیک قرمز از بهترین انتخاب ها برای فصل پاییز است. ادکلن Lalique Le Parfum بویی گرم و تند دارد و احساس شیک بودن و اعتماد به نفس را القا می‌کند. پراکندگی و ماندگاری لالیک قرمز مناسب است و با اولین دفعات استفاده جذب آن می‌شوید.

نت های لالیک قرمز: وانیل، نعنا، گیاهان هندی، بادام، چوب

لالیک قرمز زنانه

لانکوم ترزور

از انتخاب های جذاب عطر پاییزی می‌توان به لانکوم ترزور اشاره کرد. این رایحه مناسب فصول سرد است و بویی شرقی وانیلی دارد. پخش بو و ماندگاری ترزور بسیار خوب است. اگر به بوی شیرین و گلی علاقه دارید لانکوم ترزور انتخاب خوبی است.

نت های لانکوم ترزور: نارنگی، ترنج، توت فرنگی، وانیل، کارامل

لانکوم ترزور

گوچی فلورا

از ایده آل ترین عطرهای پاییزی می‌توان به گوچی فلورا اشاره کرد. این رایحه معتدل و ایتالیایی از ترکیب گل و صندل، فلفل صورتی به وجود آمده. ترکیبی که سرشار از حس اعتماد به نفس و اغواگری است. کمتر کسی وجود دارد که رایحه گوچی فلورا را نپسندد. این رایحه به دلیل معتدل بودن باعث سردرد نمی‌شود.

نت های گوچی فلورا: صندل، گل، فلفل صورتی، مرکبات

گوچی فلورا

ژیوانچی هات کوتور

از دلربا ترین عطر های فروشگاه لاله رخ ژیوانچی هات کوتور است. این رایحه گرم و شیرین برای پاییز و زمستان عالی است و ماندگاری بالایی دارد. این عطر پخش بوی ایده آلی داشته و از ترکیب رازبری، نیلوفر و پرتقال ساخته شده است. ژیوانچی احساس لطافت و ظرافت زنانه را به دیگران یادآوری می‌کند.

نت های ژیوانچی هات کوتور: چوب صندل، عنبر، فلفل، نیلوفر، خس خس، رازبری

ژیوانچی هات کوتور زنانه

دیور هیپنوتیک پویزن

با دیور هیپنوتیک پویزن شما مرکز توجه خواهید شد! این رایحه دلنشین گرم و وانیلی است، احساس شادابی و سرزندگی را به شما و دیگران خواهد داد. دیور هیپنوتیک پویزن از ترکیب شکوفه پرتقال، شیرین بیان و بادام تشکیل شده و ماندگاری فوق العاده بالایی دارد.  اگر به دنبال عطری هستید که در عین گرمی و شیرینی آزار دهنده نباشد این رایحه ایده آل شماست.

نت های دیور هیپنوتیک: شیرین بیان، بادام، دانه تونکا، یاس

دیور هیپنوتیک پویزن

منبع: لاله رخ

دیدگاهتان را بنویسید